Ηλεκτρονική Επικοινωνία
Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας
Περιεχόμενο του μαθήματος: Σκοπός του μαθήματος είναι να παρουσιάσει και να συζητήσει τις αρχές, τα μοντέλα, τους τρόπους και τις ιδιαιτερότητες της επικοινωνίας με ηλεκτρονικά μέσα. Τα θέματα που καλύπτονται περιλαμβάνουν: αρχές και μοντέλα επικοινωνίας στα ψηφιακά μέσα, επικοινωνία στο Web 2.0, blogs, κοινότητες, κοινωνικά δίκτυα, μορφή & κώδικες επικοινωνίας στα ψηφιακά μέσα, εισαγωγή στα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (Content Management Systems), θέματα ασφάλειας και ιδιωτικότητας στην ηλεκτρονική επικοινωνία.
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι συμμετέχοντες θα πρέπει:
- Να έχουν κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες της επικοινωνίας με ψηφιακά μέσα,
- Να γνωρίζουν τις μορφές & κώδικες επικοινωνίας στα ψηφιακά μέσα,
- Να γνωρίζουν τις αρχές δομής και λειτουργίας συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου και να είναι σε θέση να τις εφαρμόσουν σε ένα αρχικό επίπεδο,
- Να γνωρίζουν τις αρχές δομής και λειτουργίας εικονικών κοινοτήτων (Web 2.0) και να είναι σε θέση να τις εφαρμόσουν σε ένα αρχικό επίπεδο.
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:
- Laudon K., Travel C. (2013). Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2014, Επιχειρήσεις, Τεχνολογία, Κοινωνία. Εκδόσεις Παπασωτηρίου.
- Tuten T., Solomon M. (2016). Social Media Marketing - Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Εκδόσεις Δίαυλος.
- Σημειώσεις διδασκόντων.
Τρόπος παράδοσης μαθήματος και διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι: Το μάθημα βασίζεται σε διαλέξεις, μελέτες περιπτώσεων, ανάλυση παραδειγμάτων και περιλαμβάνει υποχρεωτικές ομαδικές εργασίες καθώς και υποχρεωτικά εργαστήρια.
Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης: Τελική, γραπτή, ατομική εξέταση. Υποχρεωτικές γραπτές εργασίες.